Er det noen som har handlet fra firmaet Skruv & Bult i Blekinge AB? De markedsfører seg ikke på noen annen måte (som jeg har klart å finne i hvert fall) enn gjennom en annonse på Blocket. Ingen adresse, ingen nettside, ingen e-post, intet telefonnummer. Den eneste måten å kontakte dem på er via Blockets annonse-svar. Jeg prøvde uansett å bestille litt ulike skruer, for en drøy tusenlapp i vareverdi. Jeg fikk svar via mail, hvor de høflig forklarte at min ordre var så liten at de ikke tenkte å ekspedere den. Dette opplevde jeg som litt merkelig. Hva forventer et firma som kun markedsfører seg med en annonse på Blocket av type kunder? Hvilken størrelse på bestillingene forventer de seg? Sitter Skanskas og NCCs innkjøpere og gransker Blocket for å bestille en lastebil med skruer fra et helt ukjent firma?

Det ser ut til å ikke være et så lite selskap da de omsatte mellom 5-10 mill -05 men jeg må være enig i at det er merkelig at de ikke håndterer slike ordre når de annonserer på Blocket!?!

Du har ingen lenke til annonsen???

Det der med omsetningen lurer jeg på. Jeg formoder det er opplysningene på 121 du ser på. Det er jo en drastisk nedskjæring av virksomheten fra 2005 til 2006. Omsetningen sank til en tusendel av hva den hadde vært!
Annonsen er borte fra blocket nå. Jeg formoder at de fikk så mange bestillinger så de er fullt opptatt med å levere pall etter pall med skruer og ikke vil ha noen nye ordre for øyeblikket.

Googlet litt og fant opplysninger fra 04 og 05...

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.