Holder på å sette sammen en ny brygge og har vurderinger om å skru trallen nedenfra for å slippe skruehull på oversiden... Har funnet Deckmaster fra Grabber http://www.grabber.se/grabber/puff.asp?puff=2. Noen som har erfaring med det? Priser?

Finnes det andre varianter?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.