Holder på og skruer 22mm gulvspon på tvers over spikerslag til gulvvarmen. Spikerslaget er 22x120.
Skruer nå med 56mm sponplateskrue men de tar så dårlig i spikerslaget. Kanskje bedre å skru med kortere skrue? Hvordan har dere gjort det?
Er nødt til å ha gulvspon fordi jeg skal ha plastmatte over
Mvh Anders