Hei.
Vet ikke om jeg har tenkt feil når jeg begynte å bygge loftstrappen.
Kan jeg skru fast trinnet i den "list" som finnes å feste i, eller holder det med bare type pl400? Det er ikke så mye å lime mot. Tenkte å sparkle over skruehodene senere med 2-komponents tresparkel. Og male trappen hvit.
De 2 trinnene nederst skal man kunne åpne trinnet som en skuff med hengsler.
Hva blir best tror dere? Vil sparkelen over skruehodene i trinnet holde?
Takk på forhånd.
Kan jeg skru fast trinnet i den "list" som finnes å feste i, eller holder det med bare type pl400? Det er ikke så mye å lime mot. Tenkte å sparkle over skruehodene senere med 2-komponents tresparkel. Og male trappen hvit.
De 2 trinnene nederst skal man kunne åpne trinnet som en skuff med hengsler.
Hva blir best tror dere? Vil sparkelen over skruehodene i trinnet holde?
Takk på forhånd.
Skånepöjk
Leilighetsfikser
· 2012
· 637 innlegg
Skånepöjk
Leilighetsfikser
- 2012
- 637 innlegg
spontant er følelsen at det holder å lime fast plantrinnene med trelim? De kommer du jo uansett ikke til å rive i?G Grymsi skrev:Hei.
Kan jeg skru fast plantrinnet i den "listen" som finnes å feste i, eller holder det med bare type pl400? Finnes ikke så mye å lime imot. Tenkte å sparkle over skruehodene senere med 2 komponent tresparkel. Og male trappen hvit.
De 2 trinnene lengst ned skal man kunne åpne plantrinnet som en skuff med hengsler.
Hva blir best tror dere? Kommer sparkelen over skruehodene i plantrinnet til å holde?
Takk på forhånd.
Kjør på casco superfix om du vil ha et enda sterkere lim…?
Bygningsveteran
· Norrland
· 342 innlegg
Kan du ikke skru dem nedenfra? Da får du jo skjult skruving. Da kan du jo både skru og lime! Skal du lime så bruk trelim det blir sterkest.
Klikk her for å svare