Hei!

Har noen noen bra forslag på sklisikring til en tretrapp utendørs?

Kikket litt på disse, står at de er spikbare

https://amzn.eu/d/34E1iYO

Noen med noe annet bra forslag?

Teipremser tror jeg går bort da de vil løsne med tiden?

• Utendørs tretrapp med fire trinn, omgitt av steinmurer og en trevegg. Trappen er uten synlige skyddstrimler eller halkskydd.
G Great skrev:
Hei!

Har noen noen bra forslag på sklisikring til en tretrapp utendørs?

Kikket litt på disse, står at de er spikbare

[lenke]

Noen med noen annet bra forslag?

Teipremser tror jeg går bort da de vil løsne med tiden?
Jeg har samme issue.
De du lenket verre interessant, burde gå å skru fast...

Lurer på om de raskt tettes igjen og ikke blir så "sandpapiraktige"? Kanskje noen form for metallist kan funke ellers...

Glatt på slik trapp oppstår jo kun om vinteren. Jeg legger da ut en avlang fillerye. Det fungerer bra og slipper stygg trapp resten av året.

• Liker
klaskarlsson
  • Laddar…
Purre
Vi har en tretrapp og går i den daglig. Jeg koster bare av den om vinteren, og hvis man gjør det før man tråkker i snøen, er det ikke noe stort problem, og den blir ikke direkte isete og glatt.

• Liker
klaskarlsson
  • Laddar…
Har sett noen som har stiftet hønsenetting, det ser ut til å fungere med...

• Liker
Putte124 og 1 annen
  • Laddar…
Purre Purre skrev:
Vi har tretrapp og går i den daglig. Jeg feier bare av den om vinteren, og gjør man det før man tråkker i snøen er det ikke noe stort problem og den blir ikke direkte isete og glatt.
Dette avhenger nok av hvor i landet man bor. I kalde nord med snø går det nok bra med snømåkking. Her i sør er problemet ekstrem glatte forhold. Dessuten beskytter jeg trappen mot de som er utstyrt med ødeleggende brodder. Dette gjelder enkelte uker/år.

• Liker
Dan_Johansson og 1 annen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.