Vår veranda står på plinter og er helt åpen under - ikke så pent. Noen som har tips om hvordan man skjuler plintgrunden?
 
En espalier, kanskje. :-/
 
Nei, jeg tror det blir for mye sommerhyttefølelse da...
 
Plante noen busker kanskje. /jojje
 
Kle den med liggende panel ??? Så skal vi gjøre og personlig synes jeg det ser bra ut.
 
alt at man kjøper murstein og stabler opp rundt tredekket..
kan bli skikkelig fint..
 
Poenget med søylefundament er at det er temmelig godt ventilert. Å tette det med planker eller murstein høres litt uheldig ut.
Nå vet jeg ikke hvordan deres hus ser ut, men om det for eksempel er av funkis-karakter passer en pen fasade med panel utrolig bra.

/Dadid
 
Gutte skrev:
Kle den med liggende panel ??? Så skal vi gjøre og personlig synes jeg det ser bra ut.
Høres ikke i det hele tatt ut som en god idé. Du må ha sirkulasjon på luften der under ellers begynner det å mugne.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.