Kjørte med denne fra lager hylle.. skarpe grove gjenger biter bra. Om dritten ikke ruster opp! Hehe
Skrue med skarpe, grove gjenger ligger på en overflate.

Min har sittet i to sesonger bare skrudd i panelet. Selv om ungene har rykket i den. Grove gjenger biter bra

• Liker
Jens6706
  • Laddar…
Jeg har gjort det samme, skulle holde med en skrue! Prøv å dra ut en slik skrue med brekkjernet!

• Liker
Lennart Lind
  • Laddar…
Sant viktigste er å velge grove gjenger da løsner det nok aldri. Skjær inn inn riktig bra :) den skruen jeg bruker nå var det grovere gjenger på enn mot en fransk skrue i samme diameter

Hvordan er kvelden på roll Up? Trenger man å smøre drivhjulene eller lignende? Eller er den helt vedlikeholdsfri!?

Hvor mye tåler slangen, når man vasker bilen så går vi over en grusvei med masse stein og singel på. Kan det skade når biler kjører over slangen?

Den er helt vedlikeholdsfri. Slangen er gardena kvalitet men ville nok ikke kjørt over den altfor mange ganger med bil på grus i alle fall.

Skal sette opp en likadan men i en lettbetongvegg. Vurderer om jeg skal kjøpe spesielle lettbetongplugger eller om de medfølgende fungerer? Kommer jo bli både tyngde av slangetrommel og vann og så drar man jo i selve vannslangen.

De medfølgende ser ut såhär:
Skrue og plugg for betongvegger ligger på en lys overflate.

tommib
For lettbetong ville jeg anbefale Fischer GB for tung innfesting. Eller ankermasse og gjengestang.

• Liker
HusHelp
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.