Jeg eier heller ikke et mudderverk. >
...og selv om jeg eier både kran og mudderverk - hvordan får man et par kubikk eik til fastlandet og nærmeste kjøper....
Nåja, om jeg klarer å grave fram trebiten så er jeg fornøyd. Transporten kan barn og fremtidige barnebarn få more seg med.