H
Har i leiligheten et tomrom mellom to vegger. Fant i går en luke som kunne åpnes i et skap. Rommet er ca. 60 cm bredt og 30 cm dypt og ser ut til å fortsette hele veien ned til kjelleren. Det slutter ovenfor leiligheten min da jeg bor øverst i huset.

Noen som har en idé om hva det er eller hva det har blitt brukt til? Stammer og slikt går ikke i denne kanalen.

Ut fra Hull i en vegg som viser et tomrom, omgitt av skittent og mørkt materiale. Det ser ut som et skjult rom mellom to vegger.

Nedover Et tomt betongrom med ru overflater, strekker seg vertikalt. Uklart bruksområde, ingen synlige stammer.

Oppover Tomt sjaktrom mellom vegger med grov overflate, ser ut til å fortsette nedover. Oppdaget gjennom en luke i en garderobe i en leilighet.

Med tanke på all skit så ser det jo ut som ventilasjon.

Tror jeg også.

H
Takk for forslagene. Kjente etter, og det er faktisk litt sug når man stikker inn hånden, så ingen umulighet.

Det merkelige er dog at det ser ikke ut som den går ut i min leilighet, men bare passerer, bortsett fra en luke i garderoben, og ovenfor tar det tilsynelatende stopp i taket.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.