Takk Cheesen - jeg har bare en håndholdt batteridrevet Hitachi 18V sirkelsag - mitt favorittverktøy (selv om jeg har sagd meg i tommelen med den også ;-) ) - så jeg tenker meg å feste en rettskinne med tvinger; tape fin­siden med dobbelt lag maskeringstape og heise sagbladet maksimalt - og håpe på det beste, ikke sant?

Rickard.
Jeg har lært av en mer kunnskapsrik enn meg at alle produsenter designer sine blader for at hele tannen skal gå gjennom materialet. Så avsluttet han med å si at det ikke betyr at det fungerer best i alle situasjoner, så hvis man har mulighet, er det lurt å gjøre noen testsaginger.

• Liker
MickanV
  • Laddar…
Cheesen
Rickard. Rickard.ag skrev:
Jeg har lært av en mer kyndig enn meg at alle produsenter designer sine blader for at hele tannen skal gå gjennom materialet. Så avsluttet han med å si at det ikke betyr at det fungerer best i alle situasjoner, så har man mulighet, er det klokt å gjøre noen testsaginger.
Jo, det er sant, men man må også ta hensyn til tannens vinkel der det skal være fint. Et så hardt materiale som kitchenboard er vanskelig å sage i.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.