Vi fikk stopp i vasken så jeg tok løs delene, rengjorde og løste stoppet.
Men når jeg skrudde delene tilbake, så oppsto det en lekkasje. Under den som jeg skrudde på renner det ned vann:
Jeg skrudde av og på den flere ganger for å forsikre meg om at den lå riktig i gjengene, men samme problem kom. Strammet til ordentlig.
Etter noen forsøk så låste den seg helt. Får ikke av den igjen, med håndkraft eller polygriptang. Men på den annen side, den var aldri problemet, det er jo under den vannet kommer ut.
Spørsmålet er nå om jeg kan tette rundt her:
Med denne:
Det vil riktignok gjøre at jeg ikke vil kunne få opp den igjen, men som det er nå så kan jeg jo ikke det uansett.
Det skal være tett uten silikon, så noe er galt. Feilmontert, skadet eller borttapt pakning.
Synes å se at det sitter en gummipakning der. Skal den ikke sitte på den andre siden?
Det som synes derunder er ingen pakning, men en kant som stikker ut bare.
Feilen til lekkasjen må være at det ikke er noen pakning der. Forstår dog ikke hvorfor det ikke lekket før. Jeg har ikke sett noen pakning når jeg har åpnet opp bare.
Må kjøpe en pakning i morgen og legge i, så skal det nok funke
Feilen til lekkasjen må være at der ikke er noen pakning.
Ja, det må være en pakning, ellers blir det ikke tett.
Rent logisk må altså pakningen finnes et sted om det var tett før. Den sitter ikke fast på servantsiden, eller at du har fått doble pakninger i den andre enden eller at den ligger i et hjørne på gulvet?