Var på en visning i helgen, (og smugkikket), og så en ganske kul terrasse bygd i Sibirisk Lerk. Er det noen her som har bygd i dette materialet? I så fall: har dere noen prisopplysning? Er det mye dyrere enn vanlig impregnert treverk?
mvh
David
mvh
David
Klikk her for å svare