Var på en visning i helgen, (og smugkikket), og så en ganske kul terrasse bygd i Sibirisk Lerk. Er det noen her som har bygd i dette materialet? I så fall: har dere noen prisopplysning? Er det mye dyrere enn vanlig impregnert treverk?

mvh
David
 
Takk Jani!

mvh
David
 
Spennende!
Husker du hva du måtte betale per kvm?

mvh
David
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.