Hei!
Jeg er i planleggingsstadiet av en reise til Polen eller Estland. Har søkt rundt som en galning, men mange tråder er av eldre årgang.
Det jeg er interessert i er områder med bra utvalg, ikke bare i Gdansk/Gdynia, men for eksempel Warszawa.
Jeg er ute etter hvitevarer (Gaggenau)
baderomsinnredning (Axor og Grohe)
Marmor og fliser og eventuelt massive tregulv
Schuco vinduer/skyvedører
kjøkken og Wik har jeg funnet Dada og Molteni & Co i Warszawa som er interessant, derfor er interessen for handelsområder/sentre med bra utvalg av resten på denne listen i/rundt Warszawa.

Takk på forhånd

Heisann, jeg jobber i Polen innen transport og logistikk, og derfor vet jeg litt mer enn vanlig menneske om innkjøp av generelt byggevarer, hvitevarer osv.. slå meg en mail så kan jeg hjelpe deg om du vil..

j.knap@bfinternational.pl

PL1517 PL1517 skrev:
Hei!
Jeg er i planleggingsfasen for en reise til Polen evt. Estland. Har søkt rundt som en gal, men mange tråder er fra eldre årganger.
Det jeg er interessert i er områder med bra utvalg, ikke bare i Gdansk/Gdynia, men for eksempel Warszawa.

Jeg er ute etter Hvitvarer (Gaggenau)
baderomsinnredning (Axor og Grohe)
Marmor og fliser og evt. massive tregulv
Schuco vinduer/skyvedører
kjøkken, og Wik har jeg funnet Dada og Molteni & Co i Warszawa som er interessant, derfor interessen for handelsområder/sentere med bra utvalg av resten på denne listen i/rundt Warszawa.

Takk på forhånd

Hei, var du der og handlet senere?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.