Hei,
Jeg skal sette opp takpanel på loftets skråtak.
Jeg lurer på hvordan jeg skal sette det opp på den mest smidige måten.
1. Hvordan setter jeg spikeren så den ikke synes? For jeg skal bygge liggende og lurer på om noten som stikker ut skal være oppover eller nedover.
2. Hvor fester jeg spikeren så den ikke synes? Er det i sprekken eller i noten som stikker ut? For jeg vil ikke at den skal synes.
/ tw