Hei,

Jeg holder på med å sette opp nett rundt en balkong fordi jeg skal adoptere katt, og kattehjemmet krever dette. Jeg har sett rundt på internett etter ulike fremgangsmåter, men har ikke funnet noe som passer min situasjon.

Jeg kan ikke bore i veggene for nettfester.

Balkongen min har en ujevn takhøyde, som varierer mellom 265 og 275 cm. På grunn av dette virker det unødvendig komplisert å bygge trerammer.

Jeg så andre som satte opp stenger som de klarte å spenne mellom gulv og tak, noe som virket greit, men utfordringen er å finne stenger som er lange nok. Jeg fant stenger på Jula i lengder hvor to stenger er nok, men for at det skal fungere, trenger jeg noe å spenne mellom stengene for å gjøre det stabilt. En slangeklemme virker litt for svak, er det noe annet egnet som jeg ikke kjenner til?

Eller er det noen av dere som er litt mer byggekyndige som har en enklere/bedre løsning som en ikke så superhendig person kan få til?

Takk på forhånd!

Det du kaller stolper kan like gjerne være en 45x45 regel. Finnes i lengder opp til 5 meter hos de fleste byggevareforretninger.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.