Kanskje et dumt spørsmål, men, hva er best på en ikke så stor vegg med en dør. sette gipsplater med "skjøten" horisontalt med oversiden på døren eller loddrett med karmen på døren? Om noen forstår hvordan jeg mener.
eee, nei, jeg forstår faktisk ikke 
Er det ekstra høye vegger? Eller hvorfor setter du ikke på vanlig vis, altså stiller gipsplatene på gulvet og reiser dem mot veggen? Mener du om du skal legge platene eller stille dem opp?
Er det ekstra høye vegger? Eller hvorfor setter du ikke på vanlig vis, altså stiller gipsplatene på gulvet og reiser dem mot veggen? Mener du om du skal legge platene eller stille dem opp?
Klikk her for å svare

