Kanskje et dumt spørsmål, men, hva er best på en ikke så stor vegg med en dør. sette gipsplater med "skjøten" horisontalt med oversiden på døren eller loddrett med karmen på døren? Om noen forstår hvordan jeg mener.
 
eee, nei, jeg forstår faktisk ikke :confused:

Er det ekstra høye vegger? Eller hvorfor setter du ikke på vanlig vis, altså stiller gipsplatene på gulvet og reiser dem mot veggen? Mener du om du skal legge platene eller stille dem opp?
 
Helst så skal du forskyve skjøten så den ikke er langs med døren på noen av måtene, blir mest stabilt da.
 
Forstod at det var vanskelig tolket det der=) Tegnet som raskt en bilde kanskje du forstår. Altså skal jeg stille en plate mot veggen fra gulv til tak, og sette en bit på ca 90cm over døren, eller skal jeg gjøre skjøten den andre veien?
 
  • Diagram over en vegg med dør i midten, viser plassering av skive foran vegg og skive over døren, med horisontale og vertikale skjøtemuligheter.
Skarven skal ligge innover døren for at det ikke skal oppstå sprekker i tapeter så lett.
 
Perfekt! Takk så mye =)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.