Hei.

Skal snart begynne med oppussing av vår gang, men prøver å finne ut hvordan jeg skal sette opp gipsplatene da det er 3,5 m i takhøyde.
Hvis jeg setter en gipsplate mangler det 1 m. Setter jeg da en gipsplate til er det jo ingen forsunket kant å sparkle på.
Er det bare å sette på en remse og sparkle det så pent som det bare går, eller har noen et godt tips?

/PG
 
Lag en v-form av fugene.
 
  • Liker
Pappa1986
  • Laddar…

Beste svar

Se på Norgips plan hvis du vil ha det glatt. Finnes lignende plater hos de fleste produsenter.
 
  • Liker
Pappa1986 og 1 annen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.