Hei.
Skal snart begynne med oppussing av vår gang, men prøver å finne ut hvordan jeg skal sette opp gipsplatene da det er 3,5 m i takhøyde.
Hvis jeg setter en gipsplate mangler det 1 m. Setter jeg da en gipsplate til er det jo ingen forsunket kant å sparkle på.
Er det bare å sette på en remse og sparkle det så pent som det bare går, eller har noen et godt tips?
/PG