Jeg vil oppdatere litt hvordan det går (egentlig går det ikke mye fremover).

Jeg har tatt ned;

Alt av garderobe - kjøkken osv.

Tatt ned all gammel tapet i kjøkkenet-stuen-(halvparten i gangen) - min venn som er maler ville ha tapeten igjen i soverommet (han sa at det kommer til å se bra ut likevel, han er lat eller så proff).

Tatt bort plastgulv i kjøkkenet, gangen og soverommet (vi kommer til å legge nytt gulv på det gamle i stuen siden det blir ujevnt hvis vi hadde tatt det bort)

Tatt bort alle dører og karmer foruten baderommets.

-----------------------------------------
Jeg venter på å finne en elektriker i en måned, endelig kommer han i morgen. Jeg har altså økt budsjettet. Da ble det endringer, jeg var nødt til å legge om strøm i kjøkkenet, ingen ville bore, så det skulle være utenpåliggende derfor har jeg valgt 100 % å senke taket med 6(5,7) cm.

Etter jeg tok bort en garderobe i gangen, kom det ut masse med rør, så vi bygde en gipsvegg der. Stengte igjen døråpningen fra soverommet til kjøkkenet.

L Link1np4rk skrev:
Jeg hadde tydeligvis asbest bak flisene på kjøkkenet. Flisene er tatt ned, asbesten er revet men ikke helt. Den ser mer ut som slipt. Så vil jeg ikke holde på med dette mer. Selv om jeg hadde munnbind osv., begynte jeg psykisk å føle meg dårlig.

Jeg har rengjort overalt, men asbesten som er igjen på betongen (slipt), kan man legge sparkel over?

Noen som vet?
Hei! Er i akkurat samme situasjon der jeg renoverer en leilighet med gammel flisfix som ser slipt ut

Sparklet dere rett over? Tenker også å gjøre det sånn

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.