Hei, trenger å fylle i litt i en støp jeg gjorde over en gammel betongsokkel hvor jeg skal mure med en lecablokk for å deretter sette vindu+sill på denne. Vår gamle murer (som jeg har full tillit til på gode grunner) sa at man kunne slemmere leca med Cementbruk A om man ikke hadde rødgrunn, i prinsippet samme sak. Vil jo ikke kjøpe en sekk rødgrunn for 1,5 lecablokk.
Kan jeg i tillegg mure disse 1,5 blokkene på betongen med sementbruket?
Det ville vært fint å slippe å kjøpe/blande mer enn bare sementbruk. Pussing gjør jeg til våren med B-mørtel som trengs til annet da.
Bildet viser sokkelen ved støping. Stenderne rundt dagens døråpning kappes selvfølgelig.