Jeg har søkt rundt uten å finne noen med samme problem, så jeg vet ikke hva jeg har gjort feil. Har satt opp en ny gipsvegg med utadgående hjørne på hvilket jeg har satt et selvklebende hjørnebeskyttelse. Følgte instruksjonene, tørket av veggen, sprayet vann på hjørnebeskyttelsen, lot det virke, trykket fast, og lot det tørke ca 40 min før sparkling. Men hjørnebeskyttelsen løsner flere steder når sparkelen begynner å tørke. Kan jeg gjøre noe for å redde det eller er det bare å rive ned og prøve igjen med en ny?
Hva kan jeg ha gjort feil? For mye/lite vann eller sparkel? Jeg har ingen anelse
Hva kan jeg ha gjort feil? For mye/lite vann eller sparkel? Jeg har ingen anelse
Klikk her for å svare