Jeg har søkt rundt uten å finne noen med samme problem, så jeg vet ikke hva jeg har gjort feil. Har satt opp en ny gipsvegg med utadgående hjørne på hvilket jeg har satt et selvklebende hjørnebeskyttelse. Følgte instruksjonene, tørket av veggen, sprayet vann på hjørnebeskyttelsen, lot det virke, trykket fast, og lot det tørke ca 40 min før sparkling. Men hjørnebeskyttelsen løsner flere steder når sparkelen begynner å tørke. Kan jeg gjøre noe for å redde det eller er det bare å rive ned og prøve igjen med en ny?

Hva kan jeg ha gjort feil? For mye/lite vann eller sparkel? Jeg har ingen anelse :confused:
 
S
la virke?
det pleier å være spray på med vann og trykk på plass.
hvilket produkt?
 
H
Vanskelig å si, men relativt mye vann og så la virke og bare trykke det på plass. Pleier alltid å fungere, vet ikke hva som kan være feil hos deg ellers.
 
Får rive bort skiten og prøve igjen da :(
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.