Søkte på nettet og fant et bilde som kan identifisere hva jeg har for hvit "påvekst" i torpargrunnen. Ifølge det fant bildet ser det ut som saltutfellinger. Hva gjøre? Holder det å justere den plasten som finnes som dekker grunnen. Den har nemlig gått i stykker på visse steder og fungerer derfor ikke optimalt som kondensbeskyttelse. Har også sand oppå, og hva jeg har forstått skal sanden kun ligge under plasten. Skal jeg da børste bort saltutfellingene, utbedre dette og se hvordan det utvikler seg??? Livredd for muggproblemer!!! Finnes dog ingen lukt og ingen påvekst på trossbunnen. Skal kanskje legge til at utfellingene finnes på grunnmuren spesielt på marknivået.
 
  • Liker
Lolpodajj
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.