Hei!

Trenger litt rød fasadestein fra 60-tallet, ca. 50 stk. Har lett lenge på forskjellige sider uten resultat.
Er det noen her som vet om det finnes et sted i Kalmar-regionen hvor man muligens kan finne den typen?
Ellers må jeg bestille ny, men utførelsen avviker en del, dessverre Rød teglvegg med vertikale riller fra 60-tallet, satt sammen med grå fugemasse, søker erstatning i Kalmar-trakten. .
Takk på forhånd!

• Liker
Amigar
  • Laddar…
Hei, trenger jeg også,
Amir

Jeg vet ikke om murere i dine trakter kan hjelpe til, ellers er det vel blocket som gjelder.

A Amigar skrev:
Hei, trenger jeg også,
Amir
Hei
Jeg er nå også på jakt etter denne tegl. Fikk noen tak i det og nyfilen på hvordan dere løste det. Jakter for fullt selv

Anders

A Anders_enebyberg skrev:
Hei
Jeg er nå også på jakt etter denne teglsteinen. Fikk noen tak i det og nyfilen på hvordan dere løste det. Jager for fullt selv

Anders
Hei!
Har lett i ett år. Bestilte til slutt hos Beijer Bygg. Det tok flere uker før teglsteinen kom, for jeg ville ikke betale frakten og valgte å vente til den kom med andre varer som butikken hadde bestilt. Man må bestille minst en liten pall - 96 stk. Har betalt 1850 kr.
Det er en minimal forskjell i mønsteret mellom den nye og den vi har på huset, men den synes bare når man står rett foran teglsteinen. Ellers synes den ikke i det hele tatt.
Akkurat det! Vi valgte å kutte den selv, ellers blir det en ekstra kostnad om man vil at den skal bli kuttet.
Lykke til med jakten, men tror ikke at dere alle som søker, finner den et annet sted. Bestill hos Beijer. Haga vil slutte å produsere den, hørte jeg da jeg holdt på å bestille.

S
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.