K kest skrev:
Håper at du holder fakturaene fra hverandre nå, for det er kun fakturaer som tilhører økonomibygninger som er fradragsberettigede. De som tilhører boligen er det ikke. Om du tilfeldigvis bygger på begge.
Akkurat det skal jeg tenke på
 
  • Haha
Fotografen og 1 annen
  • Laddar…
Hvor er eiendommen?

Kan jo finnes noen som kan være keen på å plukke ned eiendommen.
 
Plukke ned en eiendom på 200 ha? Det høres ut som en solid slutthogst...;)
 
  • Haha
  • Liker
Alfredo og 3 andre
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.