V Valtraa92 #16 Medlem · 62 innlegg 3 jan 2020 kl 00:29 Valtraa92 Medlem 62 innlegg 3 jan 2020 kl 00:29 #16 K kest skrev: Håper at du holder fakturaene fra hverandre nå, for det er kun fakturaer som tilhører økonomibygninger som er fradragsberettigede. De som tilhører boligen er det ikke. Om du tilfeldigvis bygger på begge. Akkurat det skal jeg tenke på
K kest skrev: Håper at du holder fakturaene fra hverandre nå, for det er kun fakturaer som tilhører økonomibygninger som er fradragsberettigede. De som tilhører boligen er det ikke. Om du tilfeldigvis bygger på begge. Akkurat det skal jeg tenke på
P Pappa1986 #17 Renovator · 3 845 innlegg 3 jan 2020 kl 00:35 Pappa1986 Renovator 3.845 innlegg 3 jan 2020 kl 00:35 #17 Hvor er eiendommen? Kan jo finnes noen som kan være keen på å plukke ned eiendommen.
useless #18 Lök. · Gävleborg · 43 738 innlegg 3 jan 2020 kl 01:35 useless Lök. Gävleborg 43.738 innlegg 3 jan 2020 kl 01:35 #18 Plukke ned en eiendom på 200 ha? Det høres ut som en solid slutthogst...