Vet ikke helt hvilken forumnisse man skal legge generelle kveldsfunderinger om renoveringer, men tester her.. har en skillevegg på loftet som nok er bygd på frihånd med skjevt øyemål for man blir lett sjøsyk av å se på den. Problemet er at loftet for lenge siden også er boareal, så å fikse den veggen har vært et "på skal gjøre listen" prosjekt lenge.

vil helst ikke rive hele veggen, men vurderer å bygge den inn. Typ stendere på 45x45. Men rett da selvfølgelig.. men der er en del elbokser. Hvordan skal jeg tenke der? Hvordan får jeg dem ut i liv?
 
PeterFalun
bilder?
 
Kanskje skulle vært i elforumet. For nå kom jeg på. Enklest må jo være å sage frem de eksisterende og bøye ut rørene så de når boksen på den nye vegg-regelen. Bygger liksom inn veggen. Må nok skjøte litt ved dørkarmen men bør jo gå å løse. Veggen blir ca 20cm tykk. Er inn til ungen rom så blir vel som ekstra lydisolasjon.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.