Vet ikke helt hvilken forumnisse man skal legge generelle kveldsfunderinger om renoveringer, men tester her.. har en skillevegg på loftet som nok er bygd på frihånd med skjevt øyemål for man blir lett sjøsyk av å se på den. Problemet er at loftet for lenge siden også er boareal, så å fikse den veggen har vært et "på skal gjøre listen" prosjekt lenge.
vil helst ikke rive hele veggen, men vurderer å bygge den inn. Typ stendere på 45x45. Men rett da selvfølgelig.. men der er en del elbokser. Hvordan skal jeg tenke der? Hvordan får jeg dem ut i liv?