P
Litt slitsomt når skuffene glir ut av seg selv :)

• Liker
Anders Qvarnström
  • Laddar…
Peter_K skrev:
Lite jobbigt när byrålådorna åker ut av sig selv :)
jeg har pallat opp mine møbler etter veggene men på den andre siden har jeg nok ingen moderne byråer så mine skuffer hadde nok ikke glidd ut uansett..........:)

• Liker
larsbj og 1 annen
  • Laddar…
P
Bedre enn dette kan jeg ikke få det. Nå inn med isoleringen.
Et uferdig gulv med synlige trebjelker klar for isolasjon, en sag ligger på gulvet.

• Liker
Roeven og 4 andre
  • Laddar…
P
Rom med isolasjon på gulvet og materialer for gulvlegging klar til å akklimatisere seg. Gulv kjøpt. Nå får det ligge og akklimatisere seg til neste helg.

• Liker
Cyber og 2 andre
  • Laddar…
Fin tråd, ble det bra til slutt?

P
Ja det ble kjempebra. Kan ta et bilde i morgen når det er lyst ute. La inn et 25mm massivt tregulv som var behandlet med hvitpigmentert hardvoksolje.

Nice! Så hensikten med de nye reglene var; 1. Avstivning, og 2. en plan overflate ettersom de stikker opp over de gamle?

P
Akkurat!
Her er et bilde fra da jeg skrudde gulvet.
Et pågående gulvprosjekt med uisolerte trebjelker, et halvlagt gulv, en skrumaskin og verktøy i et rom med rosa vegger.

• Liker
Cyber og 2 andre
  • Laddar…
P
Lyst tregulv i et rom med hvitt skrivebord, stol og bokhylle. En flerfarget teppe og to lekekurver vises også.

• Liker
Husärlivet og 5 andre
  • Laddar…
P Peter_K skrev:
[bilde]
Heisann...
Vekker liv i tråden.
To spørsmål:
1. Hvilken dimensjon ble det på listene som du forsterket med?
2. Hvor tett mellom skruene da du skrulimmet?

/F

• Liker
Niklas Wulff
  • Laddar…
P
F Frippego skrev:
Heisan...
Vekker liv i tråden.
To spørsmål:
1. Hvilken dimensjon ble det på stenderne som du forsterket med?
2. Hvor tett mellom skruene da du skruelimmet?

/F
Har gått for lang tid så jeg husker faktisk ikke. Har for meg at det var 195 stendere som skruelimtes med ca 40 cm avstand men som sagt snart 5 år siden.

P Peter_K skrev:
Har gått för lang tid så jeg husker faktisk ikke. Har for meg at det var 195 regler som skrulimtes med ca 40 cm avstand men som sagt snart 5 år siden.
Hei...
Jeg forstår...tiden går fort.
:)
Stort takk uansett.

M v h

/F

• Liker
Peter_K
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.