Hei!

Om man vil forbedre et ødelagt skruehull i sponplate med litt sagflis og trelim.
Lar man limet tørke først før man skrur inn skruen igjen?
Eller lar man det tørke først og så skrur?
 
Det finnes vel ikke noe å feste skrevet i om ikke limet har tørket først.
 
Skrev mitt spørsmål rart ser jeg.

U umciggy skrev:
Eller lar man det tørke først og så skruer?
Skal såklart være "eller skruer man først og lar limet tørke senere"

Men det virker jo logisk at det blir vanskelig å feste skruen ordentlig før limet har tørket, når man tenker på saken :)
 
Claes Sörmland
Borre ut fnas fra hullet og lim fast en fyrstikk (lite hull) eller en rundstav (større hull) med trelim fungerer også bra. La limet tørke, bor og skru.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.