Hei!
Om man vil forbedre et ødelagt skruehull i sponplate med litt sagflis og trelim.
Lar man limet tørke først før man skrur inn skruen igjen?
Eller lar man det tørke først og så skrur?
Om man vil forbedre et ødelagt skruehull i sponplate med litt sagflis og trelim.
Lar man limet tørke først før man skrur inn skruen igjen?
Eller lar man det tørke først og så skrur?
Medlem
· Korpilombolo
· 3 725 innlegg
Det finnes vel ikke noe å feste skrevet i om ikke limet har tørket først.
Klikk her for å svare