Hvordan får jeg rett på muren på best mulig måte? Ytterste betonghullsteinen har løsnet helt og henger fast i jernrekkverket, biten ved siden av ser også ut til å være på vei til å løsne. Jeg vurderte om man kanskje kan bore hull ovenfra og felle ned armeringsjern og så støpe sammen bitene. Men hvilken mørtel bruker man i så fall?
Vil helst ikke rive og gjøre alt på nytt fra starten av på grunn av tid og penger, så jeg er takknemlig for alle tips.
Bør kunne fungere å lime fast steinen med Pl400 eller Tec7 og deretter pusse i sprekkene med b-bruk.
Kan du slå inn et armeringsjern i steinens hull og ned i steinen under så hjelper det selvfølgelig til.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.