Hvilken type isolasjon er egentlig best å legge direkte på platen?
Har revet badet, og pigget bort gammelt betong/flytavretting og under revet bort isolasjonen som lå der. Hva er best å isolere med igjen, skal flyte opp nytt gulv senere. Riving av badrumsgulv med synlig isolasjon og rør, planker på veggen og elektroverktøy ved siden av. Ødelagt baderomsgulv med fjernet betong og isolasjon, omgitt av verktøy som hammerbor, bøtte og vernehørselvern. Vegger i trepanel.
 
Ser at det var lenge siden du spurte. Hvordan gjorde du? Står overfor det samme problemet.
 
Evakarin54 Evakarin54 skrev:
Ser at det var lenge siden du spurte. Hvordan gjorde du? Står overfor samme problem.
Hei. Vi kjørte med EPS. Lett å arbeide med. Ble bra
 
S stahre87 skrev:
Hei. Vi kjørte med EPS. Lett å arbeide med. Ble bra
Hvor tykt lag gjorde du med EPS? Hva hadde du oppå EPS? Avrettingsmasse? Så? Vi skal legge våtromsbelegg.
 
Ca 10cm, deretter avrettingsmasse med elektrisk varme 3-5cm
 
  • Liker
Evakarin54
  • Laddar…
S stahre87 skrev:
Ca 10cm, sedan flytspackel med elvärme 3-5cm
Oi, gjetter at det er veldig tungt å blande så mye betong? Hadde du en betongblander?
 
Evakarin54 Evakarin54 skrev:
Oj, gjetter at det er veldig tungt å blande sammen så mye betong? Hadde du en betongblander?
Det ble isopor for vår del.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.