S stahre87 #1 Medlem · uppsala · 64 innlegg 23 okt 2021 kl 08:26 stahre87 Medlem uppsala 64 innlegg 23 okt 2021 kl 08:26 #1 Hvilken type isolasjon er egentlig best å legge direkte på platen? Har revet badet, og pigget bort gammelt betong/flytavretting og under revet bort isolasjonen som lå der. Hva er best å isolere med igjen, skal flyte opp nytt gulv senere.
Hvilken type isolasjon er egentlig best å legge direkte på platen? Har revet badet, og pigget bort gammelt betong/flytavretting og under revet bort isolasjonen som lå der. Hva er best å isolere med igjen, skal flyte opp nytt gulv senere.
Evakarin54 #2 Medlem · 266 innlegg 19 mai 2023 kl 22:06 Evakarin54 Medlem 266 innlegg 19 mai 2023 kl 22:06 #2 Ser at det var lenge siden du spurte. Hvordan gjorde du? Står overfor det samme problemet.
S stahre87 #3 Medlem · uppsala · 64 innlegg 19 mai 2023 kl 22:22 stahre87 Medlem uppsala 64 innlegg 19 mai 2023 kl 22:22 #3 Evakarin54 skrev: Ser at det var lenge siden du spurte. Hvordan gjorde du? Står overfor samme problem. Hei. Vi kjørte med EPS. Lett å arbeide med. Ble bra
Evakarin54 skrev: Ser at det var lenge siden du spurte. Hvordan gjorde du? Står overfor samme problem. Hei. Vi kjørte med EPS. Lett å arbeide med. Ble bra
Evakarin54 #4 Medlem · 266 innlegg 19 mai 2023 kl 22:40 Evakarin54 Medlem 266 innlegg 19 mai 2023 kl 22:40 #4 S stahre87 skrev: Hei. Vi kjørte med EPS. Lett å arbeide med. Ble bra Hvor tykt lag gjorde du med EPS? Hva hadde du oppå EPS? Avrettingsmasse? Så? Vi skal legge våtromsbelegg.
S stahre87 skrev: Hei. Vi kjørte med EPS. Lett å arbeide med. Ble bra Hvor tykt lag gjorde du med EPS? Hva hadde du oppå EPS? Avrettingsmasse? Så? Vi skal legge våtromsbelegg.
S stahre87 #5 Medlem · uppsala · 64 innlegg 20 mai 2023 kl 08:59 stahre87 Medlem uppsala 64 innlegg 20 mai 2023 kl 08:59 #5 Ca 10cm, deretter avrettingsmasse med elektrisk varme 3-5cm
Evakarin54 #6 Medlem · 266 innlegg 20 mai 2023 kl 09:05 Evakarin54 Medlem 266 innlegg 20 mai 2023 kl 09:05 #6 S stahre87 skrev: Ca 10cm, sedan flytspackel med elvärme 3-5cm Oi, gjetter at det er veldig tungt å blande så mye betong? Hadde du en betongblander?
S stahre87 skrev: Ca 10cm, sedan flytspackel med elvärme 3-5cm Oi, gjetter at det er veldig tungt å blande så mye betong? Hadde du en betongblander?
Evakarin54 #7 Medlem · 266 innlegg 20 mai 2023 kl 18:21 Evakarin54 Medlem 266 innlegg 20 mai 2023 kl 18:21 #7 Evakarin54 skrev: Oj, gjetter at det er veldig tungt å blande sammen så mye betong? Hadde du en betongblander? Det ble isopor for vår del.
Evakarin54 skrev: Oj, gjetter at det er veldig tungt å blande sammen så mye betong? Hadde du en betongblander? Det ble isopor for vår del.