Hallo..
Skal bygge en hytte på gården og fått tilt i hjernen...
Trossbotten er på plass, men skal jeg isolere og legge gulv (gulvspon eller spont) før jeg reiser vegg, eller skal jeg reise vegg først og så legge gulvet før jeg bygger videre?!
Blitt usikker...
Skal bygge en hytte på gården og fått tilt i hjernen...
Trossbotten er på plass, men skal jeg isolere og legge gulv (gulvspon eller spont) før jeg reiser vegg, eller skal jeg reise vegg først og så legge gulvet før jeg bygger videre?!
Blitt usikker...
Legg gulvene først. Den dagen du kommer på at du vil flytte på en vegg, blir du pokker så glad for at du bare fikset overflatebelegget. Det samme gjelder innertak!
Forsøk å tenke nøye ang. vp-rør/slange fra taket smart hvis du vil flytte en dør uten å måtte rive veggen.
Forsøk å tenke nøye ang. vp-rør/slange fra taket smart hvis du vil flytte en dør uten å måtte rive veggen.
Jo, hva gjelder innervegg er jeg helt med, men tenkte på ytterveggene...
Gjør-det-selv-bygger
· Stockholm
· 10 283 innlegg
Bra, da er jeg med. Takk.
Ja, vanntett er tanken.
Så nå er planen gulvbjelker, så reise yttervegger, på med tak, tette veggene mot vær, så på med gulv. Da er det åpent ved eventuell fuktig værtype til det er "stengt".
Så nå er planen gulvbjelker, så reise yttervegger, på med tak, tette veggene mot vær, så på med gulv. Da er det åpent ved eventuell fuktig værtype til det er "stengt".
Klikk her for å svare