W wolffi #1 Medlem · 73 innlegg 12 mai 2014 kl 23:33 wolffi Medlem 73 innlegg 12 mai 2014 kl 23:33 #1 Hei! Jeg har en stubbe som er plassert midt på plenen. Jeg har vurdert å reise en flaggstang og tenkte da å plassere flaggstangen på stubben. Jeg har ingen erfaring med slik montering. Ville det holde?
Hei! Jeg har en stubbe som er plassert midt på plenen. Jeg har vurdert å reise en flaggstang og tenkte da å plassere flaggstangen på stubben. Jeg har ingen erfaring med slik montering. Ville det holde?
Fotografen #2 Hobbyelektriker · E · 15 368 innlegg 12 mai 2014 kl 23:33 Fotografen Hobbyelektriker E 15.368 innlegg 12 mai 2014 kl 23:33 #2 Nei, stubben råtner.
fahlis #3 Medlem · Västra Götaland · 1 942 innlegg 12 mai 2014 kl 23:41 fahlis Medlem Västra Götaland 1.942 innlegg 12 mai 2014 kl 23:41 #3 Holder kanskje en sesong eller to, så har stubben sannsynligvis råtnet. Bedre å frese bort stubben og anlegge et ordentlig fundament.
Holder kanskje en sesong eller to, så har stubben sannsynligvis råtnet. Bedre å frese bort stubben og anlegge et ordentlig fundament.