Vi skal gjøre om et tidligere lager i garasjebygging som er delt med vegg til et andre garasjerom. Gulvet i garasjen er støpt armert betong.

Det finnes to kulverter under garasjebygget (ca. 1,5 i høyden), hvorav den under lageret viser en åpning på ca. 1x1 m i gulvet. Lageret har blitt regelmessig lagt oppå betongen og lagt tregulv ca. 2 cm tykt, sponplater og limt plastmatte. Reglene ligger ca. 40-60 cm fra hverandre, anslagsvis 8-10 cm høye.

Plastmatten er fjernet på grunn av lukt, og en del av tregulvet er fjernet for å nå elementer og den tilhørende rørledningen rett under tregulvet.

En tanke var å fjerne alt gulv og la betongen brukes som vanlig, men på grunn av hullet innebærer det at man må støpe igjen hullet før man kan ta alt i bruk.

Da er min tanke, er det hensiktsmessig å bruke nåværende konstruksjon til å plassere en vanlig bil på?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.