Vet ikke hvordan andre steders luker er, men jeg kjøpte på byggmax til garasjen. Plukket dem selv og de fleste var helt ok eller bedre. Noen var ødelagt men de la jeg til side. Og de var ganske mye billigere enn andre steder. Dog ble det Byggmax for de hadde dem inne. Øvrige hadde det ikke. 3 år senere ser de like bra ut når jeg inspiserer dem. Dette til tross for en hel vinter med bare papp som beskyttelse oppe på taket.