Hvorfor kjøper du ikke 260 eller 270s gips? Pleier ikke å være vanskelig å få tak i

• Liker
Edlunn og 1 annen
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Hmm. Sikkert du måler riktig? Tenkte først at det høres ut som det har vært renoveringsgips der, men sånt er bare 6 mm.

Du måler ikke en faset kant?
Nei, det er så overalt. Det er jo uansett fra 1962, kan det ikke ha vært tynnere da?

P pjkw skrev:
Hvorfor kjøper du ikke 260 eller 270s gips? Pleier ikke være vanskelig å få tak i
Mest fordi Byggmax ligger nærmest og deres gratis tilhenger tar 2500 plater.
I så fall må jeg kjøre et stykke ekstra til Hornbach, men vet ikke hvilken tilhenger som tar så store plater. Kanskje går å finne

Düsseldorff
N naikon skrev:
Nei det er så overalt. Det er jo likevel fra 1962, kan det ikke ha vært tynnere da?
Jaha er gipsen så gammel? Ja da kan det sikkert ha vært andre dimensjoner.

Du må ha 120 plater reglene sitter godt på cc 60 du må skru inn i reglene om du bare har gips bak eller er det råspont da kan det gå å skru bare i den

Bo arnold Bo arnold skrev:
Du må ha 120 plater reglene sitter vel på cc 60 du må skru i reglene om du bare har gips bak eller er det råspont da kan det gå å skru bare i den
Det er råspont

Har selv tom brukt 250cm plater der det er 258 i takhøyde.
Gulvsokkel og taklist dekker glipen med margin.

• Liker
naikon
  • Laddar…
Huddingebo Huddingebo skrev:
Har selv til og med brukt 250cm plater der det er 258 i takhøyde. Gulvsokkel og taklist dekker sprekken med margin.
Gøtt, akkurat min tanke. Prøvde du å plassere platen i midten da? Noen distanse på gulvet så den kom litt opp?

N naikon skrev:
Kult, akkurat min tanke. Prøvde du å plassere platen i midten da? Noen avstander på gulvet så den kom opp litt?
Ble litt mer glippe nederst enn øverst.
La noen trebiter nederst.

• Liker
naikon
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.