Med håp om å kunne spare meg kostnaden for anticimex, lurer jeg på om det finnes enighet her om denne uttørkede fuktskaden.
Kan være noe som er sølt ovenfra, regnet inn fra åpent vindu eller gammelt lekkasje fra eldre baderom. Nåværende baderom er fra 2010.
Fra de borehullene som vises på bildene kom det knusktørt sagflis.
Er det mulig å trekke konklusjoner fra disse bildene, eller vil jeg ikke kunne sove godt om nettene uten at anticimex borer nedenfra og måler? Vis vedlegget 404936