Med håp om å kunne spare meg kostnaden for anticimex, lurer jeg på om det finnes enighet her om denne uttørkede fuktskaden.

Kan være noe som er sølt ovenfra, regnet inn fra åpent vindu eller gammelt lekkasje fra eldre baderom. Nåværende baderom er fra 2010.

Fra de borehullene som vises på bildene kom det knusktørt sagflis.

Er det mulig å trekke konklusjoner fra disse bildene, eller vil jeg ikke kunne sove godt om nettene uten at anticimex borer nedenfra og måler? Et hjørne av et rom med en mørk flekk på gulvet, muligens en uttørket fuktskade. Borrhull i veggen og gulvet er synlige. Uttørket fuktskade i et hjørne av rommet, viser eksponert gulv og vegg med misfarging og forringelse av materiale. Uttørket fuktskadet hjørne med avskallet tapet og mørke flekker på vegg og gulv. Borrhull synlige, med snustørt sagflis. Uttørket fuktskade med borehull i vegg og sponplater, synlig sagflis og rør. Gammelt bad fra 2010 vurdert for vannskade. Uttørket fuktskade på treverk med borehull og sagflis; rød sirkel markerer påvirket område langs nedre kant. Vis vedlegget 404936

Et hjørne av et rom med en mørk flekk på gulvet, muligens en uttørket fuktskade. Borrhull i veggen og gulvet er synlige. Uttørket fuktskade i et hjørne av rommet, viser eksponert gulv og vegg med misfarging og forringelse av materiale.

• Plantegning av bad og dusj i et hus; rødt merke ved vegg antyder mulig fuktskadeområde.
Har du en fuktmåler så kan du stikke den inn og måle. Da får du iallfall en indikasjon om det er vått eller ikke.

• Liker
Guybrush666
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.