3.105 lest ·
4 svar
3k lest
4 svar
Pussnett - i hvilket lag av mørtel? Grunnmørtel A, utslagsmørtel C eller pussmørtel C?
I hvilket lag av puss blir pussnettingen plassert? Visst er det i det første/innerste laget?
Jeg pusser kjellervegger innendørs og kommer til å bruke grunningspuss A, utstokningspuss C og puss C? Jeg tenker at da pusser jeg fast pussnettingen i grunningspuss A, dvs det første/innerste laget.
mvh
Richard
Jeg pusser kjellervegger innendørs og kommer til å bruke grunningspuss A, utstokningspuss C og puss C? Jeg tenker at da pusser jeg fast pussnettingen i grunningspuss A, dvs det første/innerste laget.
mvh
Richard
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 723 innlegg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5.723 innlegg
N
neo11
Huseier
· Stockholm/Bromma
· 2 357 innlegg
neo11
Huseier
- Stockholm/Bromma
- 2.357 innlegg
Egentlig trenger du ikke bruke nett i kjelleren med mindre det er over forskjellige materialer.R RichardRR skrev:I hvilket lag av bruk plasseres pussetnettet? Klart det er i det første/innerste laget?
Jeg pusser kjellervegger innendørs og kommer til å bruke grunningsbruk A, utstokkningsbruk C og pussbruk C? Jeg tenker at da pusser jeg fast pussetnettet i grunningsbruk A, dvs det første/innerste laget.
mvh
Richard
Og bruker du grunningsbruk a trenger du ikke noe nett i det hele tatt. Da bruket er så hardt, så det river i stykker nettet uansett.
Dropp helt grunningsbruk a, og forklar litt hvordan du skal nettingspuss.
Man bruker ikke a bruk på vegger, eller engang innendørs.
Brukes på sokler utendørs, er betong.
Sist redigert:
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Vilket ftx-aggregat ska ersätta ett rexovent rdaa-1-4-1
Ventilation -
Kakel bänk för handfat - hur och i vilket material?
Badrum -
Hjälp med att tolka vattenprov - vilket filter?
Vatten & Avlopp -
Vilket material under L-stöd
Grund & Markarbeten -
Isolere hagestuetak - hvilket materiale?
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi