Vi bygger et garasje og har hatt murere her. Garasjen er i Ytong. De har brukt bruk 103 både inne og ute. De har nett ute men ikke inne. Arbeidet ble gjort på et par dager. Så vidt jeg forstår, er det feil bruk. Hva skjer med pussen fremover og hvor lang tid tar det før noe skjer. Murerne sier at de har gjort dette flere steder tidligere og vil gi garanti på det. Kan man gjøre om det eller skal pussen sitte igjen? Hva sier dere om alt dette, takknemlig for all hjelp? Kan legge til at de glemte igjen en pall med pussgrunn 133, som tydeligvis heller ikke er for Ytong