O ojamaa #1 Medlem · 6 innlegg 3 okt 2024 kl 08:47 ojamaa Medlem 6 innlegg 3 okt 2024 kl 08:47 #1 Hei, Jeg skal pusse, sparkle & male om i min kjeller. Hvilken type puss synes dere er mest passende å bruke? Det er et skråningshus så det er egentlig kun en ekte kjellervegg. Tips på puss og sparkel? Takk! /Ragnar #kjellervegg #kjellervegger #pusse #pusse-kjellervegg #sparkle
Hei, Jeg skal pusse, sparkle & male om i min kjeller. Hvilken type puss synes dere er mest passende å bruke? Det er et skråningshus så det er egentlig kun en ekte kjellervegg. Tips på puss og sparkel? Takk! /Ragnar
Stefan N #2 Verktøyentusiast · Stockholm Täby · 13 699 innlegg 3 okt 2024 kl 09:34 Stefan N Verktøyentusiast Stockholm Täby 13.699 innlegg 3 okt 2024 kl 09:34 #2 Reparer det verste med pussmørtel B, så går du over alt med pussmørtel C.
O ojamaa #3 Medlem · 6 innlegg 3 okt 2024 kl 14:11 ojamaa Medlem 6 innlegg 3 okt 2024 kl 14:11 #3 Stefan N skrev: Utbedre det verste med pussmørtel B, så går du over alt med pussmørtel C. Hei Stefan, takk for info. Om det ikke hadde vært kjellervegg hadde du foretrukket samme materiale? Andre har sagt kjør på gipsmørtel
Stefan N skrev: Utbedre det verste med pussmørtel B, så går du over alt med pussmørtel C. Hei Stefan, takk for info. Om det ikke hadde vært kjellervegg hadde du foretrukket samme materiale? Andre har sagt kjør på gipsmørtel