Tycker det der ut som noen form av gassbetong/lettbetong/blåbetong. Man pleier da å bruke lavalkalisk puss.
Jeg har bare pusset på betong/leca o lignende, så jeg har ingen større innsikt i de lavalkaliske produktene.
Weber eller finjas hjemmeside gir sikkert bra svar når du vet hva det er for underlag. Les deres system og konstruksjonsforslag er mitt tips.
Jeg har bare pusset på betong/leca o lignende, så jeg har ingen større innsikt i de lavalkaliske produktene.
Weber eller finjas hjemmeside gir sikkert bra svar når du vet hva det er for underlag. Les deres system og konstruksjonsforslag er mitt tips.
Det er jo på innsiden over bakkenivå, så min tanke var å bruke c-puss, men det er kanskje feil, finnes jo kc-puss murbruk det kanskje er bedre?B BSOD skrev:Synes det der ut som en form for gassbetong/lettbetong/blåbetong. Man pleier da å bruke lavalkalisk puss.
Weber eller finjas hjemmeside gir sikkert gode svar når du vet hva det er for underlag. Les deres system og konstruksjonsforslag er mitt tips.
Klikk her for å svare