Bob_the_builder
Passet på å benytte Bauhaus prisgaranti igjen. K-rauta har Huntonit Classic i sin høstkatalog for 99 kr/m2. Bauhaus selger for 129 (eller 139 til og med?). Bestilte 120 kvadrat på Bauhaus og gikk til kundeservice. Joda. Det var visst bare å betale tilbake pengene. ;D Ned til K-rautas pris og deretter 12 prosent til. Betalte altså 87 kr kvadraten til slutt. Helt grei pris synes jeg. K-rautakatalogen gjelder frem til nyttår og det er sikkert mulig å finne flere varer som kan kjøpes på Bauhaus.

Edit: Vær oppmerksom på at garantien ikke gjelder hvis det er mer enn 10 mil til konkurrenten.

PERFEKT!! Kjøpte nemlig Huntonit takplater i dag for 139kr / kvm på Bauhaus..

Hvor får jeg tak i K-Rauta katalogen med den lavere prisen? Finnes katalogen fortsatt hos K-Rauta må tro? Eller, enda bedre.. et sted på nettet?

Bob_the_builder
Jeg var innom K-rauta i Västerås her om dagen, og da var den i hvert fall fortsatt der.

Kan ev. finnes på nettet.

Off topic: Når jeg prøver å åpne de aktuelle tilbudene på K-rautas nettside, laster bare startsiden inn igjen i den venstre rammen. Tidligere (et halvt år siden?) fikk jeg opp et popup-vindu. Jeg har prøvd å bytte nettleser og å slå av alle typer popup-blokkere jeg har, men uten resultat. Fungerer det for dere andre?

Bob_the_builder skrev:
Funker det for dere andre?
Funker for meg om jeg holder Ctrl inne når jeg klikker på linken. (har Google-toolbar med popup blocker)

Fant dessverre ikke noen katalog online. Må ringe rundt i morgen og sjekke om de har noen sånn katalog. Må passe på før de endrer prisen.. :)

Det finnes mange varer på Bauhaus som er mye dyrere hos Bauhaus enn de andre byggevarehusene. Blant annet Cascos fest-/fugemasser og fuktbeskyttelse. Skiller flere hundre på en 10-litersbøtte sammenlignet med f.eks. Coop Forum. Også takavrenningsartikler fra Lindab (nedløpsrør/takrenner) er Coop Forum betydelig billigere på.

Men det er litt småkronglete å bevise for Bauhaus at det er billigere hos en annen butikk om man ikke allerede har kjøpt produktet og har kvittering. Kataloger/reklameblad fungerer dog bra som bevismateriale.

I sommer fikk jeg tilbake noen hundrelapper på en gassgrill som Växus solgte for 300,- lavere pris. På Bauhaus ringte de til hovedkontoret, og der hevdet de at det ikke var samme grill, siden det manglet teksten "plus" etter modellnummeret i Växus-bladet. Dro til Växus, og det viste seg å være akkurat samme grill med "plus" etter modellnummer samt lik EAN-kode. Til slutt fikk jeg mellomlegget.

Selvfølgelig skal man være oppmerksom når konkurrentene kommer med sine reklameblad. Det går an å gjøre kupp om samme vare finnes hos Bauhaus.

Bob_the_builder
Problemet med å bruke kvitteringer som "bevismateriale" er at de ofte er så dårlig spesifiserte. Det kan jo stå "RØR, 110 mm" eller "FARGE 10 LIT". :P

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.