gusper skrev:
Hva er en rimelig pris på tegltakstein /m2
Ikke glem bruktmarkedet! Tegl- og betongtakstein finner du her, for mellom 5 og 10 kroner per stein:

http://www.byggigen.se

MVH,
Mats Broberg

Ok. Storbytegl fra -46 selges for 1,20 stykk. Fritt levert fra mitt tak. Selvplukk. Levering i april.

Lantispris ved rask handel....:)

Er det noen som vet prisen for glaserte takstein? Er bare interessert i prisen for selve taksteinen!

M.V.H

Jörgen

Vi betalte 4,9/teglstein (Zanda nordica plus)

Er dette prisen for en glasert takstein? Det er ikke slik at det er en glasert betongstein? For jeg har en pris på 120 kr/m2 for svart glasert takstein.

M.V.H

Jörgen

Det er prisen på glaserad betongpanne ....

Terese!

Takk for svaret!

M.V.H

Jörgen

joen1 skrev:
Er dette prisen for en glasert takstein? Det er ikke slik at det er en glasert betongstein? For jeg har en pris på 120 kr/m2 for svart glasert takstein.

M.V.H

Jørgen

Dette høres billig ut, hvor finner man glasert takstein til denne prisen?

I Øvik (med bra kontakter) ;D

Gratulerer terese, men Jörgen da, har du også "bra" kontakter, eller går det an å få glasert for disse prisene ?

Glaserte ekte takstein 120kr/m2 i Polen fra kjente merker.

M.V.H

Jörgen

joen1 skrev:
Glaserade riktiga tegelpannor 120kr/m2 i Polen av kända märken.

M.V.H

Jörgen

Intressant, har du någon bra kontaktperson, eller kör du ner till närmaste byggfirma i polen och beställer ?

Den prisen burde du få hos de fleste byggefirmene. Problemet er at de ikke snakker annet enn Polsk.

M.V.H

Jörgen

JoGi,
hvor har du fått din pris ovenfor, fra?
Mvh / Taffe

Tror ikke at prisen er aktuell lenger med tanke på at innlegget er mer enn ti år gammelt, men det var ikke det du etterspurte for så vidt. Velkommen til forumet. :)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.