Hva er en rimelig pris på teglstein /m2

fikk en rask pris på enkupiga antik grå/svart benders 6,4o kr st

Man kan laste ned et program på benders hjemmeside der man kan regne ut hvor mange takstein man trenger til taket

Vittingetegl, 160SEK/kvm, husker ikke helt om det var levert på taket eller ikke (tror ikke det). Det går 10-11 pannor per kvm.

/M

Jeg har fått prisen 13:-/panne på vittinge tegel + levering

Hvis man nøyer seg med betongpanner så koster Jönåkers fra 59 kr kvadraten, ikke glem at mønepannene, mønebåndene, stigetrinn o lignende koster skjorten!

MathiasS skrev:
Vittingetegel, 160SEK/kvm, husker ikke helt om det var levert på taket eller ikke (tror ikke det). Det går 10-11 takstein per kvm.

/M
Dette var inkl levering men eksklusiv heis opp på taket og det går elleve takstein på en kvm så det er 14,50 per takstein. En uprutet pris skal tilføyes....:)

LB skrev:
Om man nøyer seg med betongpanner så koster Jönåker fra 59 kr kvadraten, ikke glem at mønepannene, mønebåndene, stigetrinn o lignende koster skjorta!

Noen har sagt at man skal regne med 5-6000SEK for tilbehørene som stiger etc.

Vil man budsjettere for et nytt system for takrenner og nedløpsrør kan man ifølge Lindab regne med 105sek per løpemeter rør og renner.

Ja det var visst pris på betongpanner jeg var ute etter. Zanda for 50 kr / m2 er det dyrt?

50/kvm er billig. Du kan i prinsippet ikke få engang et plåttak med lagerprofil, 20/20 eller hva det heter, for den summen.

(1) Vittinge tegl lagt og klart ink. papp og lekter for 350kr/m2 ink. moms... 225m2. (ca. 80kkr)

(Material: Lekter + papp + tegl = 160:- + moms)

JoGi

Billig JoGI, en bekjent betalte 95 lopper for 200kvm med betongtakstein.

Vi betalte 5 SEK/stykke for Benders vanlige svarte betongpanner. Det var inkludert i tilbudet på alt materialet vi fikk fra byggevarehandelen.

mvh
David

KarlXII skrev:
Billig JoGI, en bekjent betalte 95 lopper for 200kvm med betongpanner.
Gøy å høre at man har lyktes i å få noe billigere enn andre... Jeg er ellers dårlig på forhandlinger (i privatlivet, jeg er bedre på jobben!). Men så kommer det jo litt lull-lull i form av blikk og stiger som ikke er med i den kalkylen...

JoGi

Har nylig fått en levering med Nortegel. Ca 230kvm for 47kkr inkl mva, frakt og løft opp på taket. Selve løftet kostet 1400:-. Veiledende pris per kvm ligger på 160kr hvis man bruker maks lekteavstand.
En enkel takstein koster 15,25
Møneanslutning 29:-
Mønepanne 52:-

Er benders en takstein? ;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.