pussing har jeg hørt koster en 800-1500 kr kvadratmeteren, avhengig av teknikk (tunnpuss, to-sjikts eller tre-sjikts).
Prisene varierer en del avhengig av om du bor nær en by eller ikke - som vanlig... Storbyer som Stockholm er uhørt dyre ifølge egen erfaring.
Prisene varierer en del avhengig av om du bor nær en by eller ikke - som vanlig... Storbyer som Stockholm er uhørt dyre ifølge egen erfaring.
Løfter opp en gammel tråd.
Nå begynner det å bli siste sjanse hvis vi skal rekke å få pusset før vinteren. Vi har møtt to gutter og fått en pris, men har ingen anelse om hvorvidt det er rimelig eller ikke.
Hva har dere betalt per kvm pussing? Det gjelder pussing av lecavegg på underetasje.
Jeg har også sett at det finnes litt forskjellige metoder, er det noe man bør tenke på?
Nå begynner det å bli siste sjanse hvis vi skal rekke å få pusset før vinteren. Vi har møtt to gutter og fått en pris, men har ingen anelse om hvorvidt det er rimelig eller ikke.
Hva har dere betalt per kvm pussing? Det gjelder pussing av lecavegg på underetasje.
Jeg har også sett at det finnes litt forskjellige metoder, er det noe man bør tenke på?
På en garasjefasade holder det med "vanlig" ettskikts slett puss. Det er ikke noe hokuspokus egentlig. Bare husk at du bør male veggene kanskje frem i april-mai neste år. Pussmørtel er porøst og trenger et beskyttende malingslag.sollentuna skrev:Løfter opp en gammel tråd.
Nå begynner det å bli siste sjanse hvis vi skal rekke å få pusset før vinteren. Vi har møtt to karer og fått en pris, men har ingen anelse om det er rimelig eller ikke.
Hva har dere betalt for kvm pussing? Det gjelder pussing av lecavegg på underetasje.
Jeg har også sett at det finnes litt forskjellige metoder, er det noe man skal tenke på?
Mener du at en "vanlig" puss ikke er nok på noe annet enn en garasje? Det som skal pusses er nederdelen av huset, og det er der vår entré skal være.
Ingen som vet omtrent hva pussing vanligvis koster per kvm?
Murat har vi allerede gjort, det er selve pussingen jeg lurer på hva pleier å koste. Slettpuss på leca.
Har fått mitt hus pusset. Inkl stilaser, grunning, netting, tykkpuss i 2 lag, gjennomfarget sprutpuss i 3 lag, slettpussete malte vinduskarmer 14 stk og hjørner 9 stk. Alt i alt inkl mva 170m2 110000:-
Dette er da på landet i Blekinge utført av en meget velrenommert fasadefirma. Er veldig fornøyd med resultatet.
Dette er da på landet i Blekinge utført av en meget velrenommert fasadefirma. Er veldig fornøyd med resultatet.
Takk for svaret!
Er det 170 kvm boareal på huset, eller er det fasadeareal?
Er det 170 kvm boareal på huset, eller er det fasadeareal?
Klikk her for å svare