Medlem
· västernorrlandslän
· 77 innlegg
Heisann.
Noen som har satt opp rekkverk i glass på trapp inne? Hva har kostnaden blitt for dette og hvilke materialer har blitt brukt til stolper osv?
Bilder settes stor pris på.
Vi skal åpne opp taket i hallen i vårt hus (1 1/2 plans) der trappen opp er. Deretter vil vi ha et rekkverk i glass som fortsetter rundt det åpne området. Sammenlagt blir det kanskje ca 7 meter hvorav omtrent halvparten er i selve trappen.
Hvilke firmaer i Västernorrland utfører slike jobber?
Virker vanskelig å finne generelle priser på internett.
Jeg vil få litt kjøtt på beina før det er tid. (og forberede meg på å slippe å få et hjerteinfarkt av prissjokket)
Noen som har satt opp rekkverk i glass på trapp inne? Hva har kostnaden blitt for dette og hvilke materialer har blitt brukt til stolper osv?
Bilder settes stor pris på.
Vi skal åpne opp taket i hallen i vårt hus (1 1/2 plans) der trappen opp er. Deretter vil vi ha et rekkverk i glass som fortsetter rundt det åpne området. Sammenlagt blir det kanskje ca 7 meter hvorav omtrent halvparten er i selve trappen.
Hvilke firmaer i Västernorrland utfører slike jobber?
Virker vanskelig å finne generelle priser på internett.
Jeg vil få litt kjøtt på beina før det er tid. (og forberede meg på å slippe å få et hjerteinfarkt av prissjokket)
jeg bestilte et trapperekkverk med hvite trestolper 3 stk søyler (hvite) og en håndløper i aluminium (tror jeg) som jeg har tenkt å beise så den matcher resten av rommet. Det hele kostet mellom 4-5kkr for 2 meter. Så at samme firma hadde laget et lignende men med glass, ingen priser, men mer enn 2kkr/meter ville jeg nok tro. // M
Medlem
· västernorrlandslän
· 77 innlegg
Takk for svar.
Gjerne flere. Det er mange som har lest, men bare én som har svart...
Gjerne flere. Det er mange som har lest, men bare én som har svart...
jeg googlet litt på det og fant denne nettsiden http://www.rackesbutiken.se/glas-klamfasten/ der man kan beregne prisen
Det finnes så mye som påvirker prisen. Formen og fargen på glasset. Hvordan skal glassene festes med klemmer eller kommer de inni en ramme. Men en grov gjetning er vel på rundt 15000 for glassene pluss eventuelle klemmer for en kanskje 3-500 kr stk om slike brukes.
Vil absolutt anbefale laminert glass, da faller man ikke gjennom selv om de går i stykker.
Vil absolutt anbefale laminert glass, da faller man ikke gjennom selv om de går i stykker.
Klikk her for å svare