Hallo.
Jeg ønsker tips om hva jeg bør bruke som plate materiale på den veggen jeg har. Det er en vegg som er tilleggsisolert innenfra og der man har satt brystpanel nederst og gips på øverste delen. Panelet og gipsplaten ligger i vater.

Jeg tenkte å legge gipsplate rett over og deretter tapet, men trenger jeg en OSB-plate bak for å forebygge sprekker?
Veggen med brystpanel og gips øverst, viser en del uten panel, med isolasjon synlig. En lysbryter er montert på panelen.
 
Om panel og eksisterende gips ligger på samme nivå går det utmerket å bare sette en ny gips over. Unngå at den nye gipsen får skjøter akkurat i den gamle skjøten bare.
 
  • Liker
Mezts
  • Laddar…
Toppen. Takk for svar. Veldig verdsatt.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.