Vår fargeleverandør sier bestemt at metall er et diffusjonstett materiale, dvs. ikke dampgjennomtrengelig. Om metallet deretter er belagt med plastisol, så bør det nesten være "enda mer difftett" - ja dere forstår hva jeg mener 
Noen som vil motsi denne påstanden!?
Noen som vil motsi denne påstanden!?
Tett-tett ;D ;D ;D
Doble tettesjikt skal man passe seg for når det er noe som kan råtne eller mugne imellom. Om du bare har tenkt å male utenpå den plastisolerte plata så ser jeg ingen hindringer med det, så lenge det er en maling som produsenten kan anbefale - ellers er det en risiko for at det flasser.
Klikk her for å svare