Medlem
· Västmanland
· 165 innlegg
Jeg skal til å isolere et etasjeskiller nedenfra. Jeg har tenkt å spenne opp en papp eller plast på undersiden av bjelkene og deretter sette 28x070 på tvers av bjelkene.
Min tanke er å bruke byggplast fordi den er gjennomsiktig (bra når jeg skal blåse inn isolasjonen) og seig.
Kan jeg forårsake problemer på noen måte ved å bruke plast inne i huset? Jeg tenker på fuktighet osv.
Min tanke er å bruke byggplast fordi den er gjennomsiktig (bra når jeg skal blåse inn isolasjonen) og seig.
Kan jeg forårsake problemer på noen måte ved å bruke plast inne i huset? Jeg tenker på fuktighet osv.
Nei, ikke noe problem med fukt så lenge begge etasjene er oppvarmet. Det går med plast, men det vil støve mer når man blåser inn isoleringen. Bedre med en fiberduk som fungerer som et kaffefilter.
Medlem
· Västmanland
· 165 innlegg
Det øvre planet er et loft som er åpent mot nedre planet så varmen der oppe er det virkelig ingen feil på
Har du noe produktnavn på en fiberduk som kan fungere?
Nei ikke akkurat nå. Men ta og sjekk ut en hagehandel. den skal gå å stramme. Å dra i uten at den går i stykker. Prøv å dra den med begge hender, den skal ikke bli større.
Klikk her for å svare