Hei,

Jeg har en veranda som er såpass høy at jeg akkurat kan få inn barnevognen og sykkelvognen under.

Nå lurer jeg litt på hvordan jeg skal gjøre dette på best mulig måte slik at vognene klarer seg noenlunde. Gjetningsvis har de det best av å lagres i et ordentlig lager (så de ikke ruster/mugner/blir en maurkoloni/osv.), men den lagerplassen vil vi heller bruke til noe annet.

Så her går tankene hittil:
- Skeivt plasttak (for å beskytte mot regn, rusk fra verandaen, osv.)
- Enklere vegger som beskytter mot regn
- Ventilasjonshull (om jeg bygger det tett)
- Noen form for grus/heller som underlag
- Låsbar dør
- Kanskje en lampe

Hva er deres tanker? Må jeg bygge tett, f.eks.? Når det gjelder skadedyr (det ligger jo alltid noen matrester i vognen) tenker jeg at jeg får ta det hvis det kommer.

Skrånende plasttak og grus som gulv er tilstrekkelig hvis du vil holde det enkelt.
Vi har en barnevogn som har stått ute under tak på terrassen i 2 år snart uten å ha tatt den minste skade av det.

Bygger du tett får du mer problemer med kondens og risiko for mugg.

• Liker
alexander___
  • Laddar…
maah maah skrev:
Skrånende plasttak og grus som gulv er nok hvis du vil holde det enkelt.
Vi har en barnevogn som har stått ute under tak på terrassen i 2 år nå uten å ha tatt den minste skade av det.

Bygger du tett får du mer problemer med kondens og risiko for mugg.
Plasten er bare på toppen? Ingenting som går ned en bit på sidene for å beskytte mot regn og ruskevær? Holder det seg såpass tørt at du kan la tepper og sånt ligge igjen?

Et spørsmål til: har du hatt vognen der året rundt i to år? Eller bare sommer?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.