Hei
Skal bygge et plank mellom huset og frittstående garasje. Blir ca 5m langt og 2,1m høyt. Hadde selv tenkt stående planker, men kona synes det skal være samme stil som hus og garasjen. Dvs. Liggende z-panel.
Noen som har gjort noe lignende og har erfaring? Bra, dårlig, kronglete...
En ulempe er at jeg kommer til å måtte sette panel på begge sider av planket for at det skal bli pent.
 
P
O OSTRUNE skrev:
Hei
Skal bygge et plank mellom huset og frittstående garasje. Blir ca 5m langt og 2,1m høyt. Hadde selv tenkt stående planker, men kona mener at det skal være samme stil som huset og garasjen. Altså liggende z-panel.
Noen som har gjort noe lignende og har erfaring? Bra, dårlig, komplisert...
En ulempe er at jeg kommer til å måtte sette panel på begge sider av planken for at det skal bli pent.
Det blir veldig utseendesensitivt hvis du setter liggende panel, minste skjevhet eller at stolpene ikke flukter vil synes..
Man kan ha grovere stolper og ha panelet kun mellom stolpene for å skape et mindre sensitivt plank, rent visuelt tenker jeg!
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.