Hei
Skal bygge et plank mellom huset og frittstående garasje. Blir ca 5m langt og 2,1m høyt. Hadde selv tenkt stående planker, men kona synes det skal være samme stil som hus og garasjen. Dvs. Liggende z-panel.
Noen som har gjort noe lignende og har erfaring? Bra, dårlig, kronglete...
En ulempe er at jeg kommer til å måtte sette panel på begge sider av planket for at det skal bli pent.