Hei, som overskriften sier, hvilken av disse limene er best, og har de forskjellige evner/egenskaper..??
Det jeg skal gjøre er å lime opp parkett på en fondvegg
skal også lime litt vanlig markstein (betong) i to eller tre lag, skal bli en kant på et bed...
Vi selger begge disse produktene på min jobb (lager) og jeg synes at begge går like ofte, kanskje at sikabond t2 går noe oftere...??
har lenge lurt på dette, håper noen har erfaring med begge....pl400 er jo en velprøvd klassiker, det vet nok de fleste...men hva finnes mer, kanskje noe utover disse to..??
feedback, please..!!
Det jeg skal gjøre er å lime opp parkett på en fondvegg
skal også lime litt vanlig markstein (betong) i to eller tre lag, skal bli en kant på et bed...
Vi selger begge disse produktene på min jobb (lager) og jeg synes at begge går like ofte, kanskje at sikabond t2 går noe oftere...??
har lenge lurt på dette, håper noen har erfaring med begge....pl400 er jo en velprøvd klassiker, det vet nok de fleste...men hva finnes mer, kanskje noe utover disse to..??
feedback, please..!!
Du må bruke et trelim som er klassifisert for bærende konstruksjoner. Cascosinol f.eks:Lolight skrev:
http://www.theofils.se/product.aspx?prodfamid=80100050
Klikk her for å svare