Hei, lurer på om noen har tips på hvordan man farger betong svart. Eller i alle fall mørkt. Jeg testet med bensvart pigment og ekspanderbetong. Pigment ca 5% av blandingen. Det ble knapt noen forskjell mot originalfargen.

Hvordan kan jeg få den mørkest tenkelige platen? Skal bli en benkeplate.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.